sticular

sticular
penantian yang tak ada kesudahan

Thursday, January 7, 2010

Kasih Yang Tak Kesampaian

Cuba Kau Cuba
Renung ke mata aku bila ku melihatmu
Hebat dilanda rindu padamu
Selangkah kau menhilangkan diri seribu langkah ak mengejarmu

Selagi jasadku bernyawa selagi itulah aku akan setia padamu
    Tidak sanggup aku berenang merentasi lautan kerana bukan aku tidak sayangkan mu tetapi aku tidak tahu berenang dan sekiranya aku mati disitu siapa pula yang ingin menemani mu.
    Tidak sanggup aku mendaki gunung yang tinggi bukan kerana aku tidak menyanyangiimu tetapi aku rasa takut kau tersiksa waktu pemergiaanku kerana ku pasti sekiranya aku mendaki juga itulah tempat persemadianku.
   Andainya ketika ini kau mendengar rintihan hatiku sudah pasti aku tidak ada lagi untukmu kerana aku telah menagih kasih dari orang yang sudi memberikan secebis kasihnya padaku kerana aku sedar Kasihku padamu tidak akan kesampaian Akhirnya...

1 comment:

  1. ko nape jiwang frust ni?haha..
    rilex ar aku x tinggalkan ko...ko je yg tinggalkan aku kat atas ni sorang2...

    ReplyDelete